zaterdag 29 mei 2010

Feest

Yeahh!! We bestaan alweer 1 jaar. ) Wat is dat allemaal snel gegaan. En natuurlijk willen we dat niet ongemerkt voorbij laten gaan vandaar dat we dat willen vieren met jullie. Deze ronde zijn er een hoop prijzen te winnen. Wat gaan we doen......



Een Blog Hop.


We gaan een rondje blogs doen bij alle DT leden waarbij je bij iedereen een kans maakt om op hun blog een prijsje te winnen door bij hun een reactie achter te laten op hun bericht van de challenge. Je hebt tot woensdagavond 18.00 uur de tijd om te reageren. Alle DT leden trekken woensdagavond een winnaar op hun blog die dan de prijs van hun blog wint . De winnaars worden a.s. woensdagavond om 20.00 uur bekend gemaakt zowel op het blog van de DT leden als hier op het Challenge blog.

Maar....dat is nog niet alles. Bij iedereen op hun blog staan 1 of 2 letters die als je ze allemaal bijelkaar zet een woord vormen. Verzamel ze allemaal en kijk of je de oplossing weet. Heb je de oplossing dan mail je die naar: dutchcardlovers@hotmail.com . Daarna meld je ook even op het Challenge blog dat je de oplossing gemaild hebt. Zo kan ik kijken of je mail idd binnen is. Tussen de goede inzendingen wordt iemand getrokken die dit leuke pakketje gesponsord door CreaUniek wint.



















Ook hier heb je tot woensdagavond 18.00 uur de tijd om de oplossing in te leveren. En de winnaar wordt gelijk met de andere winnaars van de Blog Hop op woensdagavond om 20.00 uur bekend gemaakt hier op het challenge blog.

Hier volgt de ronde van de Blog Hop:

1.Start - Challenge Blog Dutch Card Lovers
2. Marianne
3. Anja
4. Wendy
5. Yvon
6. Miriam
7. Ellen
8. Sandra
9. Rosalien
10.Eind - Challenge Blog Dutch Card Lovers

De letter die je hier krijgt is :  S

Heel veel plezier met de Blog Hop :)) en dan ga je nu naar : Marianne


De Challenge
Eerst gaan we de Top 3 laten zien van de afgelopen week. Dat zijn geworden:

Ingrid Peters














Vera















Nellie













En de winnaar is geworden......

Vera!!!   Vera van harte gefeliciteerd met het winnen van deze Challenge. Als je je gegevens even naar dutchcardlovers@hotmail.com mailt zorg ik dat de prijs zo snel mogelijk naar je toe komt.
Ook Ingrid en Nellie gefeliciteerd met de Top 3. De kaarten zijn wederom stuk voor stuk plaatjes. :))

Dan nu over naar de Challenge, ook hier vallen leuke prijzen te winnen. Want we hebben niet 1 maar 3 prijzen. De winnaar van deze Challenge wint .......

Tadaaa....een digitale kadobon van 15 euro van t'Bezige Bijtje en je mag 2 weken gastdesigner zijn bij de DCL. En bij 1 van de challenges mag je zelf de uitdaging/sketch verzinnen voor ons. :))





De andere 2 mensen die in de Top 3 terecht komen mogen ook 2 weken gastdesigner zijn bij ons en 1x zelf de sketch/challenge verzinnen. :))

Klinkt goed of niet??  :))

Dit is de sketch die ik gemaakt heb en zoals je bij de voorbeelden van het DT kan zien kan je er alle kanten mee op.  ;)




En dan zijn hier de voorbeelden van het DT.
 
Anja
 
 
 

Ellen
 

 

Marianne
 

 

Miriam
 

 

Rosalien
 

 

Sandra
 

Wendy
Wij zijn weer heel benieuwd naar jullie uitwerkingen en hopen dat jullie deze uitdaging weer leuk vinden. Heel veel plezier met de Challenge en de Blog Hop. :))

Voor de Challenge hebben jullie tot vrijdag 4 juni 18.00 uur de tijd om je kaart in te leveren.


53 opmerkingen:

Romy zei

Van harte gefeliciteerd met jullie 1-jarig bestaan! Jullie zijn zo'n inspirerend en leuk challenge blog. Ik doe telkens weer met veel plezier mee aan jullie challenges. De nieuwe sketch is ook alweer zo'n mooie! En die blog hop is al helemaal erg leuk. Ik ga er vanavond even voor zitten om de rest van de blogs langs te gaan en de speurtocht af te maken.

Ellen zei

Gefeliciteerd Vera met het winnen van de challenge en natuurlijk Ingrid en Nellie ook van harte.
Ik hoop dat iedereen met veel plezier meedoet aan de blog hop. Dit is zo leuk om te doen! En er zijn nog mooie prijzen te winnen ook!

Groetjes Ellen

Chantal zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Chantal zei

Ging ff wat mis. Dus nogmaals.

Van harte gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan. Ga zo door!!

Nu ga ik puzzelen.

Groetjes Chantal

Vera zei

Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd met jullie jubileum!!

Groetjes,

Vera

Henriëtte zei

Ik ben net hellemaal rondgehoppeld (jammergenoeg waren Wendy en Sandra nog niet zo ver, dus daar ga ik zeker later vandaag nog eens langs.
Hartelijk Gefeliciteerd met jullie 1-jarig bestaan. Super zoals jullie het vieren.
Ik ben nog niet zo heel lang volger van jullie blog en heb nog niet eerder aan een challenge van jullie meegedaan, maar ga binnenkort zeker proberen om WEL mee te doen. Lijkt me ook erg leuk om een keer gast-DT'r te zijn.
Groetjes
Henriëtte

Stampidoe@gmail.com zei

Gefeliciteerd Vera met het winnen van de challenge en natuurlijk Ingrid en Nellie ook van harte met jullie nominatie.

Hoop dat we hele veel leuke reactie`s op de bloghop en deze challenge krijgen , helaas van ij deze keer geen kaart zit met ene belssure aan mijn arm/hand

greetz yvon

Suzanne zei

Nou ben ik toch helemaal vergeten of ik al een berichtje hier had achtergelaten! Maar anders dubbel: gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan. Ik ben al wat rondgehopt en moet nog maar 2 blogs en een aantal letters dus... Maar kom zeker nog vaker terug! Wat een geweldige sketches maken jullie toch altijd...dat geeft zoveel inspiratie. Bedankt!

Liefs Suzanne

Inny zei

Hartelijk Gefeliciteerd met het éénjarig bestaan van DCL! Ben alles langsgehopt, maar moet later nog even terug naar Wendy, die had het bloghop berichtje nog niet staan. Leuk hoor zo'n hop! En jullie challenges zijn altijd erg inspirerend, heb al een aantal keren meegedaan en zal dit ook blijven doen.
Op naar de 2 jaar!

Groetjes, Henny

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Genomineerde en dt-leden van harte gefeliciteerd.

Katje zei

Van harte gefeliciteerd met julie 1 jarig bestaan.
De winnaar van de vorige challenge dikke proficiat, de volgende challenge heb ik genoteerd dus ga kijken of ik er werk van kan maken .
Ook de blog hop lijkt me leuk om voor mijn 1ste keer mee te doen dus ik waag een poging om de puzzel te maken.
Groetjes Katty

Angèle zei

Van harte Vera met je mooie winnende kaartje!
DCL...van harte met dit jubileum dames!

Groetjes, Angèle

Liesbeth zei

Gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan!!! Iedere week weer inspiratie. Bedankt daarvoor!
groetjes Liesbeth

Katje zei

Ik hop hier dan voor het laatst binnen en kan je melden dat mijn mailte al naar je verzonden is.
aan de anderen veel puzzelplezier en duim op een kansje om bij de gelukkige te zijn.
Groetjes Katty

Marieke zei

Van harte gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan!! Ik hoop dat er nog vele jaren bij mogen komen!!

Ik ben inmiddels alle blogs bijlangs gehopt en eens puzzelen met de letters!

Groetjes Marieke

Cj's leuke scrapdingen zei

wat een mooi blog is dit.. wat een mooie zijkant zo met die bloemen.. ik kom ook even blog hoppen..grappig idee..
gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan en dat er nog vele mooie jaren mogen volgen..groetjes cissy

PatriciaKleijn zei

Wat gaaf zeg zo 1 jaar bestaan vieren :) dag bloghoppen was erg leuk :) nu puzzelen voor de uitslag

*Kus Patries*

Metsje zei

Super zeg gefeliciteerd met het jubileum. Ik ga ook ff aan de puzzel bij de diverse blogs !
Groetjes Metsje

sylvia zei

Zo, ik ben bij iedereen even aangehopt. Van harte gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan. Alle letters verzameld, maar daar kan ik nog geen chocola van maken, ga nog eens even heel goed mijn best doen, maar mijn hersens zijn zo door elkeer gehopt:)

groetjes Sylvia

Aleida zei

Gefeliciteerd met jullie jubileum. Ik heb mijn best gedaan met de letters en heb een mailtje gestuurd. Ik vond het een heel leuk feestje. Veel leuke dingen gezien, op onbekende blogs rondgekeken, leuke commentaren gelezen.
Ik wens jullie nog veel creatieve jaren!
groetjes,

Romy zei

Ook mijn antwoord heb ik net gemaild:) Op naar een nieuw creatief jaar vol inspiratie en te gekke sketches. Ik kan nu al niet wachten:)

Boukje zei

'k Heb mijn woord gemaild, het was wel even puzzelen!
Vera gefeliciteerd en nu op naar de nieuwe uitdaging!
Groetjes Boukje.

Roelie zei

Gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan. Leuk idee zo'n bloghop! Hoop dat ik het goed heb, heb zojuist mijn oplossing gemaild. Nu duimen....
Groetjes Roelie

Vera zei

Jeetje blijkbaar ben ik beter in hobbyen dan in puzzelen want de oplossing is me nog een raadsel... maar we geven niet op!

groetjes

vera

freubeltjes kaarten zei

HIEPER DE PIEP HOERA van harte gefeliciteerd met het 1 jarige bestaan van jullie blog! En dan nu de puzzel proberen op te lossen.

Groetjes Ageeth.

freubeltjes kaarten zei

Hallo allemaal,Ik heb zo juist mijn oplossing gemaild.En nu maar hopen dat ik het goed heb.

Groetjes Ageeth.

Ingrid zei

Nou, ben overal langs gehopt, heb veel mooie kaarten en yummie candy's gezien. En alle letters gehuseld! Mijn mailtje is verstuurd met de oplossing (hoop ik tenminste :-)).
Hugs Ingrid

Monique zei

Gefeliciteerd met jullie eerste jubileum, dat er nog maar vele mogen volgen!
Leuk deze bloghop, ik ga zo beginnen aan mijn rondje!

Angèle zei

Het was even puzzelen...maar mijn mailtje met de oplossing is verstuurd!

Groetjes, Angèle

Inny zei

Heb inmiddels alle blogs bezocht en mijn mailtje is gepost!!

Groetjes, Henny

Stephanie zei

van harte gefeliciteerd met jullie jubileum! Ik ga nu even bloghoppen en puzzelen!

Cindy zei

Erg leuk idee, dat bloghoppen! Gefeliciteerd met jullie 1-jarig bestaan!
Mijn mailtje met de oplossing is net naar jullie verzonden!

Jolanda Cuper zei

Ga zo even blog hoppen maar wil jullie eerst even Hartelijk Feliciteren met jullie 1 jarig bestaan!Dat er maar vele jubileums mogen volgen! Heb al een paar keer mee gedaan en wil deze keer ook proberen mee te doen!
Vind wel dat jullie een ontzettend leuk team hebben en leuke challenges!
Groetjes Jolanda.

Suzanne zei

Nu ook mijn oplossing ingestuurd :) Hopelijk is het goed! nu duimen maar en jullie nog een heel leuk feest en mooie krabbels toegewenst! jullie verdienen het!

Liefs Suzanne

Margriet Tournier zei

Gefeliciteerd met jullie 1-jarig bestaan. Erg leuk zo'n bloghop!! Ik heb de oplossing gemaild hoor.

Groetjes,
Margriet

Marsha zei

Gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan ! Wat een leuke blog hop hebben jullie georganiseerd en de puzzel was ook een superleuk idee ! Ik heb net mijn oplossing doorgemaild ;-)

natje zei

Proficiat aan de winnaar...en ook de andere dames van de top3!!!

Proficiat met jullie 1jarig bestaan!!
Hopelijk volgen er nog vele jaren!

Leuke sketch weer!

Groetjes

Cj's leuke scrapdingen zei

wat een leuke sketch is dit..ben er dan ook gelijk mee aan de gang gegaan.
ga er nog vaker een kaartje mee maken want het is een hele leuke simpele sketch waar je alle kanten mee op kan.. bedankt voor het plaatsen,groetjes cissy

Marie-claire zei

1Proficiat met jullie 1 jarig bestaan, dat er nog veel leuke challenge's bij mogen komen!

Groetjes Marie-claire

Lenet zei

Gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag, er komen er vast nog veel meer.
gave sketch weer daar ga ik eens lekker voor zitten!

Marieke zei

Ook ik zal nu even mijn oplossing mailen!

Hetty zei

Van harte gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan
en ben lekker overal even langs geweest want jullie maken super mooie creaties. Ik heb al een mail verstuurd met volgens mij de oplossing

gr hetty

Wilma zei

Wat een geweldige kaartjes! Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie jubileum:)

Wilma zei

Heb inmiddels gemaild:)

Moniek zei

Gefeliciteerd met jullie jubileum!

Ik heb mijn oplossing gemaild!

Groetjes Moniek

natje zei

Ik heb ook mijn oplosssing gemaild!

Groetjes

Jolanda zei

Gefeliciteerd met jullie 1-jarig jubileum. Leuke bloghop hebben jullie georganiseerd. Was zeer leuk tijdverdrijf op de regenachtige zondagmiddag. Ik heb mijn oplossing zojuist gemaild.

gea zei

Gefeliciteerd met jullie jubileum ! Ik heb de oplossing net doorgemailt !

Henriëtte zei

Nu heb ik ook de laatste letters gevonden en heb een oplossing gevonden en net in een mail aan jullie gestuurd.

Groetjes Henriëtte

Jolanda Cuper zei

Vond het super leuk om mee te doen! Het blog hoppen was enig en de kaart maken was ook heel erg leuk. Kan alleen het woord nog niet vinden maar ik puzzel nog even vrolijk door! Wie weet los ik de puzzel nog op.
Groetjes Jolanda.

Metsje zei

Ik heb zo juist mijn mail verstuurd met volgens mij de oplossing ! Na overigens het nodige denkwerk hoor!
Groetjes Metsje

Chantal zei

Hallo,

Ik heb een mail gestuurd met volgens mij de oplossing.

Groetjes Chantal

Miranda zei

gefeliciteerd met het jubileum!!

ik heb lekker een rondje gehopt en vond het superleuk!! heb zojuist mijn antwoord gemaild, hopelijk is het goed;)

x
Miranda