zaterdag 18 februari 2012

Challenge #127

Wat leuk dat jullie weer in grote getale mee hebben gedaan aan onze challenge van afgelopen week! En wat hebben we weer een prachtige kaarten voorbij zien komen. Het viel niet mee om daar een top3 uit te kiezen, maar na veel wikken en wegen is het toch gelukt.

Stella:

Carla:

Anneke:

En de winnaar is geworden..................: Carla!!!
Van harte gefeliciteerd met je prijs! Mail ons je gegevens even (dutchcardlovers@hotmail.com) en we zorgen dat de prijs zo snel mogelijk naar te toegestuurd wordt.

Deze week wordt de prijs beschikbaar gesteld door Hobbyshoppie.


Zij stellen zich even kort aan jullie voor:

Hobbyshoppie verkoopt scrap en kaarten materialen tegen een betaalbare prijs zodat knutselen leuk kan blijven.
De merken die ik verkoop zijn o.a. Tim Holtz, K&Company, Maya Road, Making Memories, Martha Stewart, Quickutz, Cuttlebug, Sizzix
Bij iedere bestelling krijg je een leuke attentie GRATIS.
Ik bereken alleen de verzendkosten volgens TPG tarief, dus geen extra kosten voor verwerking of verpakking.
Woon je in de buurt van Wijchen dan mag je natuurlijk altijd je bestelling komen afhalen.
Iedere maand, week en weekend zijn er weer leuke nieuwe aanbiedingen...genoeg reden dus om terug te blijven komen.
Ik hoop jullie snel in mijn winkel te mogen ontvangen.


Karin

En dit is de prijs die beschikbaar gesteld wordt voor de winnaar;


Dan is het nu tijd om over te gaan naar de challenge van deze week.
We hebben weer een schets voor jullie:


Ter inspiratie heeft het DT de volgende kaarten gemaakt:

Marjan:

Ellen:

Angèle:

Rosalien:

Anja;

Miriam

Marianne:

Margot:

José:
 

We wensen jullie veel plezier met onze challenge. Jullie hebben tot vrijdag 24 februari 18.00 uur de tijd om mee te doen. Plaats hiervoor via Mr. Linky de directe link naar je creatie.

Veel succes!
Groetjes, ook namens de rest van het DT
Marianne

32 opmerkingen:

Angèle zei

Van harte proficiat top-3-ers! En Carla met je prijs!

Groetjes, Angèle

Marjan zei

Mooie top 3! Carla van harte!

Groetjes, Marjan

miriam zei

van harte gefeliciteerd dames van de top 3 en carla veel plezier met je prijs
gr miriam

José zei

Gefeliciteerd meiden! Carla van harte gefeliciteerd met je prijs!
Groetjes, Jose

Елена zei

Поздравляю! дамы в ТОП-3, ваши работы заслуживают внимания! Карла- прекрасный букет!))

С теплом, Елена.

Jacqueline DH zei

Wat een terechte prijswinnaars zeg, ik vond die van Carla ook echt superleuk.
Wel een lastige nieuwe sketch.... mmm, maar eens denken....

gr. Jacqueline

Stampidoe@gmail.com zei

Winaars van de top 3 GEFELICITEERD, Carla natuurlijk met haar prijs van deze originele kaart.

groetjes en suc6 iedereen met de volgende opdracht, Yvon

Rosalien Zwackhalen zei

Gefeliciteerd dames. Wat een geweldige creaties. :))En Carla gefeliciteerd met het winnen van de Challenge.
Afgelopen week heb ik niet zoveel tijd gehad om bij iedereen langs te gaan maar deze week hopelijk weer wel. Ik ben weer heel benieuwd naar de inzendingen. :))

Groetjes Rosalien

Plony zei

Gefeliciteerd hoor top 3 en wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt. We gaan weer eens verzinnen.......
Groetjes,Plony

Margot zei

van harte gefeliciteerd Carla!

carla zei

Super bedankt allemaal.
Ook mijn felicitaties aan de 2 andere van de top 3 en er waren nog heel veel mooie creaties gemaakt.

Weer geen makkelijke schets, maar we zullen wel zien wat we uit ons mouw kunnen toveren.
Jullie voorbeeldkaarten zien er geweldig uit.
Knutsel ze dames en heel veel succes met jullie creaties.
Groetjes,
Carla

Marijke zei

Gefeliciteerd dames van de top 3!!
Aparte schets,mooie uitwerkingen en heel divers zijn de voorbeelden.

Groetjes, marijke en Chantal

Plony zei

Ik heb mijn kaartje geplaatst maar het was een pittige opdracht hoor. Ik zie dat er een 2 achter mijn naam staat maar ik weet echt niet waar die vandaan is gekomen, hahahaha. Er is maar 1 Plony hoor.
Groetjes.

TanjaS zei

Thank you for very nice challenge and the model...maybe I was not obedient enough to use the model.DT was made very beatufull cards :)

Hugs
Tanja

Cornelie zei

Gefeliciteerd voor de Top 3! Leuke en originele uitwerkingen!
De schets is erg mooi! Wat een toffe voorbeelden weer!
Groetjes Cornelie

scrappingtwins zei

vandaag hebben we eindelijk eens heerlijk de tijd om mee te doen aan deze challenge.
Het was erg leuk.

groetjes de twins

CraftLein* - enjoy creativity zei

Ik ben nog maar in de circus stijl gebleven. Wat een mooie kaarten allemaal zeg!

Liefs,
Leintje*

tandvleesontsteking zei

heel mooi

Annerieke zei

Leuke sketch, van jullie mooie voorbeeldkaarten krijg je automatisch inspiratie. Ik doe graag mee met deze challenge.

Groetjes Annerieke

Unknown zei

Wat een leuke sketch, ik had al snel een gaaf ideetje, hopenlijk vinden jullie mijn uitwerking ook leuk?
carla gefeliciteerd met je zeer terecht gewonnen prijs:)

xox
linn

carla zei

Ziezo de mijne staat er ook weer terug bij.
Was dit geen gemakkelijke opdracht zeg.
Een schets met weinig details, maar wat zet je daar dan op?
Je moet maar eens een kijkje nemen naar mijn uitvoering.
Hopelijk vinden jullie het wat.
Groetjes,
Carla

By Nela zei

I found your blog and I liked the content. From today I am a follower of yours, if you want to invite you to visit my blog, if you like it, I would like to have you as a follower on my blog to keep in touch.
For the translation, I have helped the translator
With warm regards.
Manoli.

Marijke zei

Sorry ging iets fout met plaatsen. Nummer 15 mag je eraf halen die is van vorige week:))

Groetjes, Marijke

Nadine zei

Leuke sketch! Ik heb weer eens een poging gedaan!

Adriana zei

Wat een leuke sketch!!! Ik mijn delname geplaatst.

Stella zei

Ooooh wat leuk! Dank jullie wel? Ik ben vereerd en wat een opsteker! Ik doe deze week weer mee. Ik vind de sketch hartstikke leuk en heb er al iets mee gemaakt :)
Nogmaals hartstikke bedankt!
Groeten,
Stella

Stella zei

Ooooh wat leuk! Dank jullie wel? Ik ben vereerd en wat een opsteker! Ik doe deze week weer mee. Ik vind de sketch hartstikke leuk en heb er al iets mee gemaakt :)
Nogmaals hartstikke bedankt!
Groeten,
Stella

Stella zei

Heb zojuist mijn kaart "gelinkt". De foto's zijn niet helemaal geweldig maar ik vond het weer hartstikke leuk om mee te doen!
Groetjes,
Stella

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een gave sketch en mooie kaartjes zijn er mee gemaakt.

groetjes jolande

Rosina zei

Was een hele leuke sketch en jullie hebben ook hele mooie voorbeeldkaartjes ermee gemaakt...
Mijn kaartje staat er ook weer bij.
groetjes en heel fijn weekend
Rosina

redscrap zei

pfff net op tijd voor deze mooie schets, benieuwd wat jullie er vinden
groetjes mina

Marja Sch zei

Helaas moest ik vandaag werken en ben ik dus net te laat voor het plaatsen van mijn kaart. Heel erg bedankt voor de mooie schets.
Ik hoop dat jullie toch even een kijkje komen nemen bij mijn kaart.
Gr Marja