zondag 15 maart 2015

Challenge #230

Goedemorgen trouwe volgers en deelnemers, het is weer tijd voor de top 3 en de nieuwe uitdaging van deze week. Uit meer dan 40 kaarten kozen wij deze top 3:









Gefeliciteerd met jullie top 3 notering meiden! Jullie mogen de top-3-badge op jullie blog zetten. De winnaar van deze uitdaging is geworden:


Ellen!

Gefeliciteerd me je gewonnen prijs en het gast-designerschap! Stuur een mailtje naar dutchcardlovers@hotmail.com  dan zorgen wij er voor dat de prijs naar je toe komt.

---------------------------

De sponsor van deze week is Harlekino


Harlekino, al meer dan 13 jaar, de leukste en best gesorteerde hobby winkel van Zuid Limburg, heeft sinds 2009 een webshop. Meer dan 5000 actuele artikelen, steeds het nieuwste van het nieuwste, veel filmpjes voor goede uitleg en inmiddels meer dan 8000 tevreden bestellingen verwerkt. Ons gasten boek spreekt boekdelen, neem gerust een kijkje. 

Wij sturen regelmatig nieuwsbrieven met informatie over nieuwe produkten en een weekaanbieding. Last but not least, onze prijzen. Die kunnen elke concurrentie aan. We nodigen u graag uit voor een bezoek in onze zaak of op de webshop. Met creatieve groetjes, Marjo en Jeroen en team. 


De prijs van Harlekino is deze gave stans van Magnolia:


----------------------------------

Deze keer een sketch, voel je vrij om er creatief mee om te gaan en 'm niet al te letterlijk te nemen, al mag dat natuurlijk wel.


Cornelie is deze week onze gast-designer en maakte deze prachtige kaart:



Bedankt voor je bijdrage Cornelie! 
Ook het DT-team maakte (toevallig) allemaal een rechtop staande kaart:


Marjan:


Ellen:


Rosalien:


Margot:


Anja:


Nogmaals, een rechtop staande kaart hoeft echt niet. Schuin, op z'n kant, ondersteboven, druk of vol, alles mag, als de sketch nog maar wel te herkennen is. Link je kaart via Mr. Linky voor vrijdag 27 Maart 18:00.

Veel Succes!
Groetjes van Rosalien, Marjan, Ellen, Anja en Margot.


14 opmerkingen:

Aletta zei

Ellen gefeliciteerd en de andere dames ook met hun top 3 notering.

Ook deze nieuwe uitdaging is weer superleuk... Je kan alle kanten op met deze schets... ff kijken of ik tijd kan vinden:))

Groetjes Aletta

p.s. oja natuurlijk zijn de voorbeelden ook weer stuk voor stuk toppers.

Unknown zei

Dames gefeliciteerd en wat een leuke voorbeelden weer.
Ik ga er denk ik ook mee aan de slag

groetjes

Margot zei

Gefeliciteerd top3! En veel succes en plezier met deze sketch!

Ellen zei

Yes, ik heb gewonnen! Wat leuk zeg :)

Cornelie zei

O, leuk om ook jullie uitwerkingen te zien. Mooi allemaal!!

Willeke zei

Hallo,
bedankt dat jullie mijn kaart hebben gekozen voor de top 3, ik vind het super ! En wat een mooie voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt, leuke uitdaging, hopelijk vind ik tijd om weer mee te doen,
groetjes van Willeke

Ingrid Reyners zei

Wat een mooie top 3! Dames gefeliciteerd en Ellen met je winnende kaartje , wat een leuke schets en wat een leuke voorbeelden zijn er gemaakt! Geweldig, groetjes Ingrid

Ela zei

Ellen, Sientje en Willeke van harte! Stuk voor stuk weer mooie kaarten en leuke schets als nieuwe challenge. Groet Ela

Mary zei

Gefeliciteerd Dames!! Erg mooie kaarten!

Mooie voorbeelden ook van de nieuwe uitdaging!

Ankie vd Polder zei

Leuke schets!! Mijn bijdrage heb ik gemaakt en geplaatst. Groetjes, Ankie

Mariken zei

Alle 3 de dames, gefeliciteerd met hun plaats! Leuke sketch, mooie inspiratiekaarten, en mijn kaartje is geplaatst! Fijne dag allemaal!

Stampidoe@gmail.com zei

Wat een geweldig mooie sketch weer, heb hem wel gedraaid, maar dat mag de pret niet drukken. DT-ers geweldige uitwerkingen weer.

groetjes yvon

Sarah zei

Kei leuk ! En wauw Ellen je won !! Liefs ☆ sarah ☆

Sarah zei

Het is me gelukt op de valreep.
Ik ben nummer 22
Liefs Sarah